www.larpvalhalla.fora.pl
Forum postnuklearnego LARP'a Valhalla

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Proponowane atuty i profesje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpvalhalla.fora.pl Strona Główna -> Tworzenie postaci
Autor Wiadomość
Djibril
Administrator



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:21, 02 Sie 2009    Temat postu: Proponowane atuty i profesje

Proponujemy wam kilka podstawowych profesji. Każda profesja posiada 4 stopnie wtajemniczenia. Awansując na kolejny lvl zyskujesz nowe umiejętnośći. Po wybraniu klasy otrzymuje się lvl 1. Nowe lvl-e przychodzą z doświadczeniem (rozdawanym po każdym Larpie). Pamiętaj! Jeśli masz pomysł na ciekawą klasę- nie ma problemu! Jesteśmy otwarci na propozycje!


1.Mistrz Samopału : Mistrzowie samopału to osoby, które opanowały do perfekcji sztukę używania broni wykonanej metodą domową (wszystkie pistolety sprężynowe). W ich rękach samopały potrafią siać niebywałe zniszenie.

LVL1 - Skrócenie czasu ładowania samopału z 15 do 10 sec.
LVL2 - Skrócenie czasu ładowania samopału z 10 do 5 sec.
LVL3 - Ładowanie samopału w biegu (5sec).
LVL4 - Podwójny strzał (jednym załadowaniem potrafi strzelić pocisk jeden za drugim)

2.Medyk : To twoje ucho tak? Nooo myślę że można je przyszyć... chyba... Medycy to ludzie, którzy od najmłodszych lat kroili i zszywali lalki Barbii. Potrafią czynić cuda na polu walki i zawsze mają aspirynę na kaca.
LVL1 - Pierwsza pomoc (czas leczenia ran na polu walki 4min)*
LVL2 - Czas leczenia 2 min + dodatkowa odporność na choroby
LVL3 - Reanimacja (jeśli w przedciągu minuty medyk podbiegnie do martwego i użyje odpowiedniego sprzętu może wrócić go do życia) + czas leczenia 1min
LVL4 - Dopalacz (lekarz potrafi wstrzyknąć dopalacz, który dodaje + 2 do odporności na broń palna i biała) + przenoszenie (medyk potrafi przenieść rannego w inne miejsce. Wystarczy, że będzie go trzymał osoba może iść za nim) + operacje (wstawianie mechanicznych części ciała)**

* wszelkie lecznia muszą być odegrane fabularnie, czyli medyk musi bandażować ranne miejsce prawdziwym bandażem !!itp.
**niektóre operacje wymagają pomocy Technika

3.Alchemik : Jak to było? Kwas do wody? Alchemicy to mistrzowie chemii i nie nauk tajemnych.Potrafią robić alkohol, opatrunki,proch itp.

LVL1 - Potrafi wykonać Alkohol, opatrunki, oszyścić wode.
LVL2 - Proch, materialy wybuchowe, lekarstwa + zyskuje odporność na chemikalia
LVL3 - Dopalacze bojowe i bardziej skaplikowane mikstury.
LVL4- Wino w wode, tajemnica nieśmiertelności i inne bzdury.

4.Mistrz Broni: Kolesie, którzy po mistrzowsku władają bronią białą. A proch i kule są coraz droższe...

LVL1 - Dwie bronie (atut ten pozwala walczyć dwiema brońmi)/ Broń dwuręczna (możliwość używania wielkich maczug, mieczy itp.) - jedno z 2 do wyboru
LVL2 - Wzmocniona odp. na broń białą ( może przyjąć +1 obrażeń od broni białej)
LVL3 - Podwójne obrażenia (postać uzyskuje premię +1 do obrażeń od mieczy itp. Jeżeli pancerz ma odp. 3 na broń biała z tym atutem postać zabiera odrazu 2pkt)*
LVL4 - Szał bojowy (gdy postać umrze może wykonać szał bojowy reszta sił wstaje wpada w szał może przyjąć jeszcze 4 pkt. obrażeń po czym umiera)

* do miecza dowiązuje się czerwoną wstążkę, która świadczy o tym, że zadaje +1 do obrażeń

5.Renger: Rengersi to osoby, które wychowały się na pustkowiach. Wiesz jak przeżyć w tych trudnych i ciężkich czasach. Doskonale orientujesz się co nadaje się do jedzenia, a co chce zjeść ciebie...

LVL1 - Pozyskiwanie jedzenia (Regner wychodzi na 5min do lasu po czym zawsze wraca z jedzeniem*)
LVL2 - Rzut nożem
LVL3 - Odporność na trucizny
LVL4 - Zwierzęcy szał (postać wpada w zwierzęcy szał uzyskując +1 do obrażeń od wszyskiego)**

*1 lvl raz dziennie 2 lvl 2 razy itp...
* szał musi zostać odegrany w klimatyczny sposób

6.Żołnierz: Żołnierze to osoby wyszkolone do walki bronią palną jak i sieczną. Krótko mówiąc, to kombajny do koszenia ludzi. Wyposażeni w ciężkie pancerze i karabiny sieją prawdziwy postrach wśród ludzi pustkowi i innego plugastwa... (jest to opcja dla osób z karabinami ASG, które chcą sobie postrzelać)

LVL1. - Lepszy sprzęt (postać może zacząć grę z ciężkim pancerzem i karabinem ASG)
LVL2 - Walka dwiema brońmi / walka bronią oburęczną (jedno z 2 do wyboru)
LVL3 - Rzut nożem
LVL4 - Wytrwałość (premia +1 do odporności na każdą broń)

7.Technik: Technik to koleś co potrafi zrobić coś z niczego. Daj mu rurkę trochę drewna, a zmontuje taki samopał, że największemu mutkowi odpadnie tyłek.

LVL1 - Naprawa, tworzenie pancerzy lekkich i mieczy
LVL2 - Naprawa, tworzenie pancerzy średnich i samopałów
LVL3 - Naprawa, tworzenie pancerzy ciężkich i karabinów ASG
LVL4 - Cybernetyka i robotyka (potrafi wykonywać roboty, mechaniczne protezy itp)*

*niektóre zabiegi wymagają pomocy lekarza !!

8.Dzikus: Wszędzie dobrze, ale na pustkowiach najlepiej! Mieszkasz, walczysz i szczasz na pustkowiach. Znasz każdy krzaczek w okolicy i ciężko cie ubić.

LVL1 - Mocna budowa (+1 do wszyskich odpornośći od broni)
LVL2 - Wyspecjalizowanie w broni obuchowej (broń obuchowa w ich rękach zadaje takie same obrażenia jak broń biała)*
LVL3 - Broń dwuręczna
LVL4 - Regeneracja (po 10 minutach po ranach postaci nie widać śladu)

9. Nożownik: Nożownik to niebywale groźny kawał sukinkota. Zawsze wie, gdzie nóż, wejdzie jak w masło...

LVL1 - Rzut nożem
LVL2 - Wyspecjalizowanie w walce z nożem (+1 do obrażeń od noża podczas walki)*
LVL3 - Ulepszony rzut nożem (+1 do obrażeń podczas rzucania)*
LVL4 - + 1 odporność na obrażenia od broni białej

*gdy postać ma ten poziom, musi mieć czerwoną wstążkę na nożu

10.Zakonnik głowicy dnia ostatniego
W PRZYGOTOWANIU Smile

11.Szaman Pustkowia
W PRZYGOTOWANIU Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Djibril dnia Sob 22:23, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiking666




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:29, 01 Mar 2010    Temat postu:

Najnowsze obowiązujące profesje!

(zrezygnowaliśmy z levelowania bo jesteśmy leniuszkami)

a) Sanitariusz/Lekarz
Gracz z tą profesją powinien mieć na stroju oznaczenia sanitariusza i torbę na fabularne bandaże. Sanitariusz od rannego dowiaduje się która część ciała została zraniona i tą część ciała bandażuje w następujący sposób: ręka – od nadgarstka do połowy ramienia i na temblaku; noga – od połowy łydki do pachwiny i usztywnione kolano; tułów – od pasa do pach ; głowa – opaska lub „hełm” na głowie Po zakończeniu bandażowania przez sanitariusza ranny gracz staje się opatrzony.
Lekarz może leczyć (losować z tali leczenia, zdejmować bandaże, podawać leki) rannych/opatrzonych tylko w gabinecie lekarskim, do którego przypisana jest indywidualna „talia leczenia”. Lekarz daje pacjentowi wylosować jedną kartę z talii leczenia, według której będzie przebiegało leczenie (lekarz i pacjent muszą stosować się do instrukcji na karcie aby zakończyć leczenie). Karta wraca do talii leczenia. Jedno leczenie pozwala zdjąć wszystkie bandaże. Bandaże zdjęte pacjentowi stają się własnością lekarza (po zwinięciu może zostać ponownie wykorzystany).

c) Chemik
Gracz z tą profesją może tworzyć leki w laboratorium do którego przypisana jest indywidualna lista przepisów. Chemik po zdobyciu odpowiednich surowców wykonuje dany lek zgodnie z listą przepisów. Do gotowego leku dołącza karteczkę z nazwą leku, podpisuje indywidualną marką (uzgodnioną z organizatorami) i godzinę wyprodukowania. Chemik może jednocześnie wytwarzać tylko jeden lek.

d) Technik
Gracz z tą profesją może naprawiać uszkodzone repliki ASG i pancerze w warsztacie, do którego przypisany jest indywidualny czas naprawy. Technik przyjmuje replikę/pancerz do naprawy realnie lub tylko symbolicznie. Trwa ona tyle ile wynosi przyznany warsztatowi czas naprawy. Po zakończeniu naprawy gracz odbiera replikę/pancerz. Technik może naprawiać tylko jedną rzecz jednocześnie.

e) Mistrz broni
Koleś co macha mieczem. Jako mistrz możesz walczyć dwoma mieczami, albo jednym, który zadaje 2 obrażenia zamiast jednego (taki miecz powinien być oznaczony czerwona taśmą)

f) Żołnierz
Żołnierze to osoby wyszkolone do walki bronią palną jak i sieczną. Krótko mówiąc, to kombajny do koszenia ludzi. Wyposażeni w ciężkie pancerze i karabiny sieją prawdziwy postrach wśród ludzi pustkowi i innego plugastwa... (jest to opcja dla osób z karabinami ASG, które chcą sobie postrzelać). Osoba grająca żołnierzem dostaje żołd- więcej kasy na amunicje.

g)Dzikus
Wszędzie dobrze, ale na pustkowiach najlepiej! Mieszkasz, walczysz i szczasz na pustkowiach. Znasz każdy krzaczek w okolicy i ciężko cie ubić. W walce na otuliniak trzeba cie trafić 3 razy, a nie standardowe 2, żebyć gryzł glebę

h)Ranger
Wiesz gdzie biega jedzenie i umiesz je złapać. Podczas gry raz na godzinę wchodzisz do lasu i wracasz z posiłkiem. Żarcie sprzedajesz albo wcinasz.

I)Nożownik
Mistrz krótkiej broni. Potrafisz rzucać nożem. Trafienie liczy się jak strzał z pistoletu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpvalhalla.fora.pl Strona Główna -> Tworzenie postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin